مرکزاطلاعات فنی امورگمرکی


دانشگاه مجازی گمرک(بزرگترین مرکزاطلاعات کلاسیک گمرک)

تهدید زنگنه و طیب‌نیا به استیضاح!

تهدید زنگنه و طیب‌نیا به استیضاح!

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از احتمال استیضاح وزیر اقتصاد و نفت خبر داد و گفت: قیمت اضافه شده هر متر مکعب گاز بایستی صرف گازرسانی به روستاها و سیستم گرمایش و سرمایش مدارس شود در غیر این صورت این ۲ وزیر استیضاح خواهند شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازفارس،علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز یکشنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: بند 3-9 قانون بودجه تاکنون محقق نشده و همین موضوع انتقاد اعضای کمیسیون را به همراه داشته است.

وی اضافه کرد: در این بند از قانون آمده است که قیمت اضافه شده هر متر مکعب گاز که مجموعا هزار و 600 میلیارد دلار است بایستی صرف گازرسانی به روستاها و سیستم گرمایش و سرمایش مدارس شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مبلغ اختصاصی برای سیستم گرمایش و سرمایش مدارس را با توجه به این بند از قانون 200 میلیارد عنوان کرد و افزود: علیرغم اینکه این مبلغ از مردم دریافت می‌شود اما تاکنون برای گرمایش و سرمایش مدارس اختصاص نیافته است.

سلیمی با بیان اینکه انتظار ما تحقق این وعده از سوی وزارت نفت است، خاطرنشان کرد: کمیسیون به صورت جدی پیگیر این موضوع خواهد بود، نمایندگان دو هفته به وزرای اقتصاد و نفت مهلت دادند که این مبلغ را به سرمایش و گرمایش مدارس اختصاص دهند که در صورت عدم تحقق این موضوع احتمال استیضاح وزرای اقتصاد و نفت وجود دارد.

وی همچنین گفت: در قانون بودجه پیش‌بینی شده که بخشی از درآمد مربوط به دخانیات به مدارس و دانشگاه‌ها اختصاص یابد که این موضوع نیز تاکنون محقق نشده است؛ انتظار نمایندگان این است که مبلغ ذکر شده نیز به مدارس و دانشگاه‌ها پرداخت شود.

انتهاي خبر/ قدس آنلاين / کد خبر: 157055


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی نویدی شماره خبر: 764 زمان: 8:22 تاريخ: دو شنبه 8 مهر 1392برچسب:تهدید زنگنه و طیب‌نیا به استیضاح!, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب



CopyRight| 2013 , ali navidi , All Rights Reserved
Powered By a.navidi@ymail.com | Template By: alinavidi



منوي اصلي

درباره سايت



برچسب هاي وب



کشورهاي جهانی بازديد کننده سايت


جاوا اسکريپت-اچ تي ام ال


جستجوگرسايت

Google

موضوعات وب


لینک های مفید



نويسندگان


آخرين مطالب



لینک دوستان


پيوندهای روزانه


لینک های مفید





سايت اشعار مديريت سايت


















امکانات وب



اخبار لحظه اي


جستجودراين سايت جستجودراينترنت